بلاگ توپاد
0

آموزش ساخت پادکست با نرم افزار anchor

آموزش ساخت پادکست با نرم افزار anchor

چرا بهتر است از پادکست برای تولید محتوا استفاده کنیم؟ پادکست چیست و کار آموزش ساخت پادکست با نرم افزار anchor چگونه است؟ اگر با اهمیت تولید محتوا و امتیاز سئو آشنایی داشته باشید، بی شک می دانید که اهمیت تولید محتوای صوتی و پادکست ها امروزه بیشتر از قبل است. چرا که افراد بیشتر تمایل دارند گوش دهند تا مطالعه کنند. علاوه بر این، محتوای صوتی از امتیاز سئوی خاصی نیز برخوردار است. برای این منظور، نرم افزای تحت عنوان ” anchor ” طراحی شده است که به شما در زمینه تولید پادکست کمک می کند. در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

 

آموزش ساخت پادکست با نرم افزار anchor

 

پادکست و اهمیت آن

کارن والروند، یکی از بزرگترین نویسندگان، زمانی بیان کرد که درباره چیزهایی که برای شما مهم هستند با صدای بلند صحبت کنید تا تاثیر بهتری داشته باشد. در نتیجه می توان گفت چه راهی بهتر از تولید یک پادکست برای ابراز نظر و به اشتراک گذاشتن دانش خود وجود دارد؟

با ایجاد اعتماد به نفس بالا، اثبات اقتدار و سرگرم کردن مخاطبانتان، پادکست روشی موثر برای معرفی نام و برند شماست. برای مثال، هنگامی که یک وب سایت ایجاد می کنید، نمایش خود با پخش کننده پادکست یک راه عالی برای جذب ترافیک بیشتر به سایت شما و جذب مخاطبان بیشتر، در نتیجه جذب فروش است.

در دهه گذشته شنوندگان پادکست دو برابر شده اند و به طور میانگین، نیمی از جمعیت جهان به طور مرتب به پادکست گوش می دهند. این افزایش قابل توجه را می توان با توانایی راحت پادکست برای گوش دادن در حال حرکت توضیح داد. به دلیل این مزیت لذت بخش، وقتی مردم برنامه ای را پیدا کنند که با آن ارتباط برقرار می کنند، احتمالاً شنوندگان وفاداری خواهند شد.

با این وجود، هنوز قلمروهای دست نخورده زیادی در این رسانه رو به رشد وجود دارد. در حالی که 600 میلیون وبلاگ و 37 میلیون کانال یوتیوب در وب وجود دارد، تنها حدود 2 میلیون پادکست وجود دارد. بنابراین، اگر قصد دارید یک پادکست را شروع کنید، اکنون زمان آن است که یک تکه از پای خود را بردارید، قبل از اینکه رقابت افزایش یابد.

 

آموزش ساخت پادکست با نرم افزار anchor

چه چیزا هایی باعث باعث ایجاد یک پادکست خوب می شود؟

اکنون که قصد شروع پادکست را دارید، بد نیست با عواملی که به شما در زمینه ساخت یک پادکست مناسب کمک می­کند، آشنا شوید. در این زمینه باید بدانید که چه چیزی باعث ایجاد یک پادکست خوب می شود

همانطور که شروع به آماده شدن برای تولید پادکست خود می کنید، ایجاد یک مفهوم پادکست و انتخاب موضوعی که شما را برای موفقیت آماده می کند ضروری است. برای انجام این کار، ابتدا نگاهی بیندازید که بهترین پادکسترها چه چیزی مشترک دارند:

  • پادکست های محبوب نسبت به موضوع خود پرشور هستند
  • پادکست های جذاب به موضوع خاصی پایبند­اند
  • پادکست های محبوب می داند شنوندگانشان چه کسانی هستند و همواره به آنها توجه می کنند
  • پادکست های محبوب شامل یک شماره تماس شخصی جهت تمایز شدن هستند

نرم افزار anchor چیست؟

Anchor یک برنامه پادکست است که برای سهولت هر چه بیشتر فرآیند ضبط و تولید پادکست ایجاد شده است. سادگی Anchor آن را به گزینه ای عالی برای معلمانی تبدیل می کند که می خواهند به دانش آموزان کمک کنند تا پادکست های خود را ایجاد کنند. در واقع برای کمک به کسب درآمد از پادکست نیز ساخته شده است، چیزی که در نهایت می تواند برای دانش آموزان بزرگتر مفید باشد.

این پلتفرم رایگان به شما امکان می‌دهد پادکست‌هایی را که توسط سایر کاربران Anchor ایجاد شده‌اند ایجاد کرده و برای گوش دادن به آن‌ها ارائه دهید. از آنجایی که این از طریق وب و همچنین به صورت برنامه کار می کند، به راحتی قابل دسترسی است و می توان از آن در داخل و خارج از کلاس استفاده کرد.

به زبانی ساده تر، Anchor یک برنامه ایجاد پادکست است که برای تلفن های هوشمند ساخته شده است اما به عنوان یک پلت فرم مبتنی بر وب نیز کار می کند. نکته کلیدی این است که استفاده از آن بسیار آسان است تا ضبط یک پادکست و ارائه آن به یک فرآیند ساده تبدیل شود. فکر کنید یوتیوب برای ویدیو چه می کند، هدف این کار برای پادکست ها است.

 

نرم افزار anchor

آموزش ساخت پادکست با نرم افزار anchor

Anchor را می توان در تلفن های iOS و Android بارگیری کرد یا با ایجاد یک حساب کاربری رایگان آنلاین به آن دسترسی داشت. پس از ورود به برنامه، می توانید با یک بار فشار دادن آیکون ضبط شروع به ضبط کنید.

در حالی که شروع کار آسان است، ویرایش و صیقل دادن پادکست است که به صبر و مهارت بیشتری نیاز دارد. بسیاری از گزینه‌های ویرایش در اینجا موجود است که می‌توان آن‌ها را در صورت نیاز و در صورت نیاز در آن فرو برد و در حین کار همه چیز را ذخیره کرد.

 Anchor جلوه‌های صوتی و انتقال‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توان با استفاده از طرح‌بندی کشیدن و رها کردن اضافه کرد. این امر استفاده از آن را بسیار ساده می کند، به خصوص زمانی که در گوشی هوشمند هستید. نکته کلیدی در اینجا این است که به تجهیزات ضبط گران قیمت یا پیچیده نیاز ندارید، فقط به اینترنت و دستگاهی با میکروفون و بلندگو نیاز دارید.

مسئله این است که فقط اصلاح و ویرایش نور امکان پذیر است، بنابراین نمی توانید بخش ها را دوباره ضبط کنید. این باعث فشار می شود زیرا ضبط پروژه باید برای اولین بار به درستی انجام شود، و آن را به گونه ای می سازد که انگار زنده می شود. بنابراین در حالی که این ساده‌ترین ابزار ایجاد پادکست است، اما به معنای قربانی کردن ویژگی‌های مهمی مانند اصلاح صدا و لایه‌بندی آهنگ‌ها است.

جمع بندی

اگر بخواهیم جمع بندی کوتاهی از این مقاله داشته باشیم، باید گفت همانطور که مطالعه کردید، در این مقاله یادگرفتیم که امروزه اکثرا افراد به جای خواندن محتواهای مختلف، بیشتر وقت خود را صرف گوش دادن به پادکست ها می کنند، چرا که در زمان کمتری امکان پذیر است. این در حالی است که تولید پادکست باعث گرفتن امتیاز سئو نیز برای وب سایت شما خواهد شد. برای این منظور، آموزش ساخت پادکست با نرم افزار anchor بهترین گزینه است که بررسی و روش کار با آن پرداختیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *